Domov SPRÁVY News Majú smolu. Skupina šoférov si za volant tohto Porsche nesadne

Majú smolu. Skupina šoférov si za volant tohto Porsche nesadne

Detail loga manuálnej prevodovky na bočnom skle vozidla Porsche 911 Carrera T
Foto: Porsche

Porsche predstavuje modernizované kupé 911 Carrera T. Je špecifické tým, že sa bude predávať výhradne s manuálnou prevodovkou, takže vodiči, ktorí majú vodičský preukaz len na vozidlá s automatickou prevodovkou, majú jednoducho smolu.

Po prvýkrát je verzia Carrera T dostupná aj ako kabriolet. Charakteristickým znakom modelu T je hľadanie spôsobov, ako znížiť hmotnosť vozidla. Aj preto je toto vozidlo vybavené len manuálnou prevodovkou. Najľahšia konfigurácia Porsche 911 Carrera T váži iba 1 478 kilogramov. To je o viac ako 40 kg menej ako súčasné Porsche 911 Carrera. Písmeno „T“ v názve znamená Touring a v značke Porsche toto označenie siaha až k homologizácii 911 T ako cestovného auta v roku 1968. Prvý model 911 T sa vyrábal do roku 1973. Od roku 2017 je 911 Carrera T späť v modelovom rade 911 Carrera medzi Carrera a Carrera S.

Porsche 911 Carrera T
Foto: Porsche

Porsche 911 Carrera T poháňa 3,0-litrový šesťvalcový motor typu boxer s dvojitým turbodúchadlom. Poskytuje výkon 290 kW (394 k) a krútiaci moment 450 Nm. Hnaciu silu prenáša na zadnú nápravu šesťstupňová manuálna prevodovka s funkciou automatických medziplynov. So štandardným balíkom Sport Chrono Package Carrera T Coupé zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy (kabriolet: 4,7 sekundy). Maximálna rýchlosť je 295 km/h, respektíve 293 km/h.

Porsche 911 Carrera T
Foto: Porsche

V súlade so zvýšeným výkonom v porovnaní s predchodcom má Carrera T väčší brzdový systém s kotúčmi s priemerom 350 milimetrov a šesťpiestikovými pevnými strmeňmi vpredu. Porsche po prvýkrát vybavilo 911 Carrera T riadením zadnej nápravy. Adaptívny športový podvozok PASM je znížený o 10 mm. 911 Carrera T má 20-palcové disky kolies vpredu a 21-palcové vzadu s pneumatikami 245/35 ZR20 vpredu a 305/30 ZR21 vzadu.

ssangyong-torres-evx

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJTS Porsche
Predchádzajúci článokŠéf Renaultu: Budúcnosť je elektrická, stagnácia trhu je dočasnou prekážkou
Nasledujúci článokPrvý pick-up Kia veľa krásy nepobral, unesie však 1,2 tony

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here