Domov TESTY TEST Hyundai i30 N-Line Kombi, vytúžená verzia Slovákov?!

TEST Hyundai i30 N-Line Kombi, vytúžená verzia Slovákov?!

Hyundai rozširuje svoje portfólio športovo ladených modelov N-Line o obľúbenú rodinnú ale aj fleetovú verziu kombi. Facelift modelu i30 tak prináša okrem novej výbavy aj množstvo noviniek.

Inovácií sa dočkala aj pohonná sústava, v našom prípade sme preverili naftovú 1,6 CRDi so 48V sieťou, respektíve Mild-Hybridným pohonom. Pozrite si našu videorecenziu a dozviete sa aj to akú úsporu prináša modernizovaný naftový štvorvalec.

Hyundai i30 kombi N-Line 1.6 CRDi - Startstop.sk - TEST

V ponuke motorizácií

Aké bude mať nová I30-ka pod kapotou motory? Vrcholom ponuky je nový 1,5-litrový benzínový motor T-GDI s výkonom 117,5 kW (160 k), ktorý je štandardne dodávaný so 48 V mild hybridnou technológiou a 6-stupňovou inteligentnou manuálnou prevodovkou alebo 7-stupňovou dvojspojkou.

Nový je 1,5-litrový DPi benzínový motor s dvojitým vstrekovaním paliva s výkonom 81kW (110 k), ktorý sa dodáva so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. V ponuke je aj litrový motor T-GDI s výkonom 88,3 kW (120 k). Ten môže byť tiež vylepšený voliteľnou 48V technológiou Mild-Hybrid a prvýkrát je k dispozícii aj so 6-stupňovou inteligentnou manuálnou prevodovkou (iMT), alternatívou k nej je 7-stupňový dvojspojkový automat. „Inteligentný manuál“ znamená, že po uvoľnení nohy na plynovom pedáli sa motor prepne buď do voľnobehu, alebo sa dočasne úplne vypne, čím sa ušetrí ešte viac paliva.

A Hyundai pri novej I30-ke nezanevrel ani na naftu. Na dlhé trasy bude určite vhodný 1,6-litrový diesel s výkonom 100 kW (136 k), už v štandarde vylepšený 48 V mild-hybridným systémom.

Vylepšený dizajn

A pozrime sa na dizajn. Ako sme už spomenuli, po novom si bude možné kúpiť už aj kombíky so športovým lookom, ktorý im prepožičiava výbava N-Line. Spredu na aute zaujmú napríklad nové, štíhle svetlomety s voliteľnou technológiou MFR LED a nové denné svetlá v tvare písmena V. Predná mriežka je masívnejšia a prepožičiava autu dynamickejší vzhľad. Auto má tiež prepracovaný zadný nárazník a pozmenený je aj tvar zadných svetiel, v N-Line určite zaujme aj široký difúzor.

TEST Hyundai i30 1,5 DPi dokazuje, že atmosféra stále žije

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3.5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokElektricky a lacno, toto je naša budúcnosť! Renault a Dacia idú do elektriny
Nasledujúci článokVIDEO: Projektor namiesto svetiel – nonsens? V Audi sú plne k dispozícii!