Domov SPRÁVY News Nový rám aj motor. To je nové Mitsubishi Triton/L200

Nový rám aj motor. To je nové Mitsubishi Triton/L200

Najnovšia, šiesta generácia Mitsubishi L200 prichádza s novou tvárou a technikou. Na ázijskom trhu je už v predaji, na tom našom si naň musíme ešte počkať.

Populárny pick-up automobilky s troma diamantmi v logu, Mitsubishi Triton/L200, prichádza vo svojej najnovšej, šiestej generácii. Okrem nového vzhľadu prichádza s novým rebrinovým rámom, novým zavesením, ale aj novým naftovým motorom s vyšším výkonom.

Mitsubishi Triton/L200

Diskrétnejší zovňajšok

Hlavný konkurent Fordu Ranger a Toyoty Hilux prichádza s umiernenejším dizajnom. Diskrétnejší celkový vzhľad pramení v uhladenejšej, ikonickej prednej masky Dynamic Shield. Pravoverných off-roadistov potešia odolnejšie kľučky dverí a pre lepšie nastupovanie širšie bočné prahy s lepším odvodom vody. Povesť pracanta potvrdzuje aj nakladacou hranou zadnej korby, ktorá je teraz položená o 45 milimetrov nižšie ako to bolo v prípade predchodcu. Pre lepšie nastupovanie na zadnú korbu nechýba ani schodík integrovaný do zadného nárazníka. Nosnosť a objem samotnej korby zatiaľ zostáva záhadou.

Mitsubishi Triton/L200

Nový rám

Základom novinky je úplne novo vyvinutý rebrinový rám, ktorý v asistencii s pevnejšou kabínou zvýšili torznú tuhosť až o 60 percent. Aj keď nové Mitsubishi Triton/L200 medzigeneračne narástlo, automobilke sa podarilo minimalizovať nárast hmotnosti, a to použitím ľahšej, vysokopevnostnej oceli. O lepšie jazdné vlastnosti a vyšší komfort sa stará nový podvozok s lichobežníkovým zavesením vpredu a listovými pružinami vzadu.

Mitsubishi Triton/L200

Nový a výkonnejší

Na zozname noviniek nachádzame aj nový pohonný agregát. Naftový štvorvalec s objemom 2,4 litra disponuje variabilnou geometriou lopatiek. V základnej špecifikácii ponúka výkon 150 koní a 330 Nm. Silnejší variant operuje výkonom 184 koní a 430 Nm, zatiaľ čo vrcholná verzia ponúka výkon až 204 konských síl a krútiaci moment 470 Nm. Zákazník môže zvoliť buď 6-stupňový manuál alebo automatickú prevodovku s obdobným počtom prevodových stupňov.

Mitsubishi Triton/L200

Nebojí sa terénu

Samozrejme, takýto pick-up sa nezaobíde bez pohonu oboch náprav. Automobilka ho ponúka v dvoch verziách. Easy Select 4WD a Super Select 4WD. Pokročilejší pohon oboch náprav disponuje centrálnym diferenciálom s obmedzenou svornosťou, ktorý rozdeľuje krútiaci moment medzi prednou a zadnou nápravou v pomere 40:60. Chýbať nesmú ani jazdné režimy. V tomto prípade ich je konkrétne sedem – od tých klasických až po režimy do náročného terénu.

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.3 / 5. Počet hodnotení 15

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokMonopost Formuly E pokoril rýchlostný rekord v interiéri
Nasledujúci článokObohaťte svoju garáž historickým Ferrari 412P, stojí iba…