Vlajková loď od BMW sa aktuálne predstavila svetu. Na prvý pohľad zaujme svojimi obrovskými ľadvinkami, krásnymi líniami a bohatou výbavou.
Aktuálna generácia dominanty BMW radu 7 bola odhalená koncom roka 2015. Automobil bol teda na konci svojho životného cyklu a nastal čas na facelift. Na prvý pohľad (ako u väčšiny limuzín), by ste si povedali, že takéto auto žiadnu medzigeneračnú výmenu nepotrebuje. Sedmička sa však vizuálne vylepšila a sú zmeny veľmi výrazné.
Ako prvý s oficiálnymi fotografiami prišiel AMuS a to priamo z konfigurátora nového radu 7. Auto Motor und Sport tak bol znova raz o krok napred voči svojej konkurencii a dá sa povedať, že aj pred online oddelením bavorskej značky.
Prvé boli „predstavené“ motorizácie M760Li, 750LiM Sport a 750Li. Vozidlo na prvý pohľad zaujme svojimi masívnymi ľadvinkami, ako sme si na to už pri BMW sčasti zvykli. Samozrejme, nie každému je to po chuti. Pri bočnom pohľade je viditeľný (už) zaužívaný dizajn takzvanej hokejky. Tento prvok je usadený tesne za prednými blatníkmi a to len zopár centimetrov od spodnej hrany.
Menej vizuálnymi zmenami prešiel interiér a pre šoféra bude pripravená a vylepšená verzia poloautonómnej jazdy. Na tejto technológií BMW pilne pracuje so spoločnosťami Mobileye a Intel. K týmto dvom firmám sa pripája aj hlasový asistent od Amazonu – Alexa.
Pod kapotou budú usadené známe motory, no s vyšším výkonom. Aktuálne je základným dieselovým agregátom trojlitrový šesťvalec s výkonom 195 kW / 265 koní. Najlacnejším benzínovým vyhotovením je označenie 740i, teda trojlitrový šesťvalcový motor s výkonom 235 kW / 320 koní. Najpredávanejším modelom je BMW 750d xDrive Limousine s výkonom 294 kW / 400 koní. V súčasnosti sa BMW radu 7 ponúka v dvoch karosárskych verziách a to štandardná verzia a predĺžená verzia, samozrejme s pohonom všetkých štyroch kolies xDrive.