Domov Lifestyle Nemecká firma si posvietila na ďalší Rolls-Royce. Budú vyrobené len 3 kusy...

Nemecká firma si posvietila na ďalší Rolls-Royce. Budú vyrobené len 3 kusy !

Okrem konkrétneho modelu Wraith o ktorom si povieme, upravila spoločnosť Spofec už niekoľko modelov značky Rolls-Royce. 

Úpravy exteriéru si môžeme všimnúť na prvý pohľad. Do očí vám hneď padnú 22-palcové čierne kolesá od značky Vossen s pneumatikami 265/35 vpredu a 295/30 vzadu. Firma Spofec pridala aj body kit s rozšírenými blatníkmi, ktoré sú širšie o 13 centimetrov od štandardnej verzie, ktorá je tiež dosť široká. Pribudli aj nové otvory pre prívod vzduchu a agresívnejší nárazník. Všetky úpravy exteriéru boli vyrobené z uhlíkových vlákien na udržanie hmotnosti. Celé auto je ladené do čiernej farby, takže sa na aute nenachádzajú žiadne chrómové doplnky. Upravil sa aj vzduchový podvozok, ktorý dokáže auto znížiť o 40 mm do rýchlosti 140 km/h. Pri vyššej rýchlosti sa vozidlo automaticky vráti na pôvodnú výšku.

Pod kapotou sa zachoval preplňovaný vidlicový dvanásťvalec s objemom 6,6-litra a s dvomi turbodúchadlami. Vďaka rôznym úpravám sa výkon zvýšil z 465 kW (632 koní) a 870 Nm na 527 kW (717 koní) pri 5,700 otáčkach a točivý moment až 986 Nm už pri 1,800 otáčkach. Tým pádom Wraith dokáže akcelerovať z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. Maximálna rýchlosť kvôli vyššej váhe približne 2,5 tony je elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Meno Spoločnosti Spofec vzniklo spojením dvoch písmen výrazu “Spirit of Ectasy”, čo znamená meno sošky na kapote vozidiel Rolls-Royce.

ssangyong-torres-evx

Mimochodom Spofec na žiadosť zákazníka upravuje aj interiér podľa ich vkusu. Na fotografii máme konkrétne čierno oranžový interiér. Presnú sumu úpravy firma neprezradila. Vzhľadom na to, že Rolls-Royce Wraith v základe stojí viac ako 350.000€ je jasné, že sa suma úpravy bude hýbať v astronomických číslach. Spoločnosť Spofec ale prezradila, že plánujú vyrobiť len tri kusy.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 5

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJauto.cz
Predchádzajúci článokPrečo je cúvanie monopostov F1 také komplikované?
Nasledujúci článokTEST Hyundai Tucson Hybrid, štýl, za ktorý si treba zaplatiť