Nemecká spoločnosť Brabus už veľakrát prekvapila, až priam šokovala všetkých naokolo. Zväčša sa špecializujú na úpravu značky Mercedes-Benz. Preleťme časom do roku 1991, kedy svetlo sveta uzrel Brabus 7.3 S.
Ak Vám v rokoch deväťdesiatych nestačila klasická eS-600, tak ste mohli siahnuť po upravenej verzii s označením 7.3 S od firmy Brabus. Vrcholom vtedajších limuzín bola jednoznačne generácia W140. V ponuke bola vysoko-objemová V12-tka s objemom šiestich litrov. Brabus toto číslo navýšil o 1,3-litra, na konečných 7,3 litra. Samozrejme s pridaním objemu prišiel aj extra výkon, za ktorý by sa nemuseli hanbiť ani dnešné superšporty. Veď povedzte sami. 582 koní, 772 N.m. krútiaceho momentu, zrýchlenie z pokoja na 100 km/h v priebehu 4,5 sekundy a maximálna rýchlosť na úrovni 310 km/h.
Pre porovnanie, sériová S600 produkovala výkon 394 koní a krútiaci moment 570 N.m. Tieto čísla sa v tej dobe radili takisto k tým lepším. S600-ka však oproti Brabusu 7.3 S zaostáva jak vo výkone, tak aj v zrýchlení (6,6 sekundy) a maximálnej rýchlosti, ktorá bola obmedzená na 250 km/h.
Po vizuálnej stránke tento medveď pôsobil karosársky veľmi nenápadne a nedával najavo, čo sa skrýva pod kapotou. Výnimkou však boli veľké 20“ kolesá, ktoré boli sériovo vyrábané. Táto limuzínka je takisto zapísaná aj v Guinnesovej knihe rekordov ako najrýchlejší sedan svojho času.
Ak patríte medzi „deti rokov 90-tych“ alebo ľudí, ktorí žili v tejto dobe, nech sa páči nazrite do pomyselného múzea na kolesách. Nachádza sa tu všetko, čo ovládalo túto dobu. Od pohodlných kožených sedačiek, cez telefón, chladničku až po dvojzónovú klimatizáciu, ktorá bola vzácnosťou. V ponuke ste mali taktiež fax a prehrávač VHS kaziet. Tento prehrávač bol ukrytý medzi zadnými sedačkami.
Brabus 7.3 S sa môže považovať za unikát, keďže ich nevzniklo veľké množstvo. Cena bola „trošku“ vyššia a pre bežného smrteľníka aj v týchto časoch je priam astronomická. V roku 1993 stál 296 000€. Išlo o ekvivalentu dnešného S65 AMG, ktorého cena štartuje na 200 000€.