A sme pri tomto opäť. Mansory znova predviedlo, prečo sa radí medzi špičku, čo sa týka úprav. Tentoraz však nejde o extrémnu premenu, ale luxusnejšie prevedenie.
Ako sme sa mohli už niekoľkokrát presvedčiť, úpravcovská spoločnosť Mansory je skôr o extravagantnej úprave a veľkom výkone. Tentoraz to však v dielni poňali po trošku luxusnejšej stránke a žiaden pár dverí nebol pridaný/odobraný a taktiež Mansory Mercedes-AMG SL63 nehýri papagájovskými farbami. Nakoľko Mansory zväčša vystupuje z davu, teraz je to pravý opak. Aj keď aj pri ostatných extravagantných úpravách viete vsadiť na klasicky lakované prevedenie.
Štýlový a jednoduchý efekt viete posúdiť aj teraz sami na najnovšom projekte, ktorý stojí na základoch najnovšieho Mercedes-AMG SL63. Na prvý pohľad ide o naozaj jednoduché upravenie vozidla, ktoré je odeté do matného čierneho lakovania. Trošku zmena oproti kikirikí farbám, ktoré Mansory v poslednom čase produkovalo na výkonné modely pre Ferrari. Aj keď má novinka pridaný bodykit, vďaka matnej čiernej farbe to nie je až tak vidieť. Splynutie tak zakrýva obrie nasávacie otvory s karbónovým prevedením. Trojcípa hviezda automobilky Mercedes bola nahradená logom úpravcu.
Tajnosti s výkonom
Karbónové doplnky znova nájdeme aj na kapote, bočnej strane, na spätných zrkadlách, na spojleri, na veku kufra a na masívnom zadnom difúzore. Ten okrem iného má v sebe zakotvenú aj štvoricu koncoviek výfukov. Farba 22“ kolies je voliteľná podľa predstavy koncového zákazníka. Viete si ju navoliť tak, aby korešpondovala linkám po stranách vozidla.
Interiér Mansory Mercedes-AMG SL63 je odetý do bielo-bielej koženej podoby vrátane bezpečnostných pásov. Aj tu sú prvky karbónových doplnkov. Čo sa týka úprav motorickej časti, to si Mansory necháva pre seba. Hovorí sa však o verziách P720 a P850. Nakoľko vieme, ako úpravcovia riešia výkony, výkony jednotlivých modelov si viete domyslieť. Pod kapotou sa bude nachádzať 4,0-litrový osemvalec, ktorý už v sérii má peknú porciu výkonu – 585 koní a 800 Nm. Mansory tvrdí, že sklopenie plátennej strechy zvládne novinka za 3,2 sekundy a maximálka sa zastaví na 322 km/h.