Nie je úprava ako úprava. Pri niektorých úpravcoch sme zvyknutí na extravagantnosť, u iných len tak decentne. Mansory išlo od začiatku na to inak.
Najnovším prírastkom nemeckého úpravcu vozidiel Mansory sa stal Aston Martin DBX. Úpravca siahol po úspešnom britskom SUV už druhýkrát. Prvotný počin sa neniesol veľmi v pozitívnom slova zmysle, no to taktiež aj väčšina diel, ktoré zídu z rúk tohto úpravcu. To, či tomu bude inak v druhom pokuse, nechávame na vás.
Dominantnou časťou je kovaný karbón, ktorý sa dostal na predný aj zadný nárazník, oba zadné spojlery, bočné prahy, spätné zrkadlá a nasávacie otvory. Nie je to najšťastnejšie riešenie, nakoľko v ponímaní s tmavošedým matným lakovaním ide skôr o kontrastné prvky, než také, ktoré by mali pôsobiť celistvosť. Zadnej časti sa však Mansory povenovalo najviac. Okrem karbónu tu nájdeme aj masívny zadný spojler, ktorý pôsobí nie tak dobrým dojmom, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.
To, či je nové DBX postavené na tých správnych kolesách, alebo mohol úpravca zvoliť iný dizajn, necháme znova raz na vašom uvážení. Tieto by sa skôr hodili na nejakú limuzínu s logom Spirit of Ecstasy. Na prekvapenie, interiéru sa Mansory ani len nedotklo, čiže netreba očakávať žiadne „čačky-mačky“, ale klasický interiér z DBX.
Pod kapotou drieme osemvalcový biturbo motor od Mercedesu s objemom 4,0-litra. Úpravca však tento motor upravil z pôvodných 550 koní na masívnych 800 koní. Dosiahlo sa to všetko hlavne novým mapovaním, väčšími tubodúchadlami, novými filtrami na sanie a samozrejme novým výfukovým systémom. Hodnoty zrýchlenia z pokoja na 100 km/h ostávajú zachované ako pri modeli z roku 2021 a teda 3,8 sekundy a maximálka na hodnote 325 km/h.