Absolútny luxus v absolútnej divočine !
Mercedes- Maybach G650 Landaulet. To je označenie absolútneho skvostu ktoré zo spojenia toho najlepšieho od Mercedesu a Maybachu mohlo vzísť. Históriou overenú triedu G od Mercedesu netreba predstavovať, už takmer 40 ročná tradícia ktorá mala doposiaľ len minimálne zmeny ale zanechala veľkú dieru v srdci takmer každého motoristu ktorý sa s ňou mohol spoznať. Auto do najťažších terénov využívané naozaj do každého terénu a nešetreného pracanta ktorý nikdy nesklame. Naproti tomu Maybach. Viac než 110 rokov skúsenosti s automobilmi(dokonca aj s tankmi) a viac než 60 rokov pod krídlami Daimleru spolupracujú na vytváraní vrcholu automobilového luxusu a posúvajú hranice možností automobilu ďalej a ďalej. Sa spojili…
A vzniklo z toho niečo ako, malý tank na kolesách s obrovským motorom a obývačka ruských cárov Romanovcov, doplnená technológiami ktoré sa o vás postarajú lepšie ako v 5* hotely v Dubaji. To je nový G650 Mercedes-Maybach.
Všetci dobre poznáme G-klass a jej tvrdý look spojený s najvýkonnejšími motormi od Mercedesu, ktoré hovoria, „Áno ja som tu pán ciest, a nie nerobí mi problém ísť cez terén ani hrbole! “
Zasa na druhú stranu Maybach, miestami nie príliš pekné auto, možno až nenápadné, no v interiéry vás auto rozmaznáva luxusom a vy môžete v kľude a súkromí sledovať rozvoj svojho majetku zatiaľ čo idete na víkendový pobyt na jedno zo svojich panstiev.
Dva úplne rozdielne typy automobilov sa spojili a vytvorili niečo, čo všetkých musí zaujať.
No späť ku autu. Ako som už spomenul, auto je založené na triede G, no nesie aj známky úprav. Ide o SUV- Cabriolet. Čo z neho spraví priam jedinečný kúsok, ktorá iná automobilka si môže povedať „Aha, máme SUV kabriolet ktorý má luxus Maybachu a jazdné vlastnosti poriadneho SUV? “ Odpovedzte si sami.
Pohon auta je živený najväčším dostupným motorom od Mercedesu a to V12 biturbo (benzín) o výkone 463kw resp. 630hp a točivým momentom 1 000 Nm. Motor poháňa „krabicu“ o dĺžke 5 345 mm a šírke 3 428 mm a výškou 2 235 mm. Vysoká svetlá výška umožňuje autu prejsť aj najťažším terénom a podvozok sekunduje posádke takže si ani nevšimne, že pôjdu v teréne !
V interiéry si to upravil Maybach klasicky do kože, kože a ešte raz kože. Najkvalitnejšie materiáli spolu veľmi pekne spolupracujú a vytvárajú eleganciu na najvyššej úrovni, no zanecháva si svoju striedmosť a nieje prehnaný. Všetko ma svoje miesto a všetko má svoj účel. Nič nieje naviac a nič nechýba.
Auto ešte dopĺňajú 5 lúčové 2-párové 22“ kolesá, ktoré však pôsobia ako zo staršieho Ml-ka, a povedzme si, že nie každému príde exteriér príťažlivý. Až na pár zmien resp. až na hlavnú zmenu ktorou je sklápacia strecha a označenie Maybachu auto vyzerá ako každé druhé G-čko.
Cenovku ešte nepoznáme, no môžeme ju odhadnúť na vyššiu ako 300 000€. To je približná cena za „slušný Maybach“ .