Tri roky pred plánovaným príchodom novej generácia prešla vlajková loď Peugeotu faceliftom. Zmeny sa dotkli sedanu, kombi SW aj športovej verzie PSE.
Peugeot 508 dostal nový svetelný podpis v tvare troch vertikálnych pazúrov, čo je aj súdiac podľa konceptu Inception evidentne nový charakteristický dizajnový prvok budúcich automobilov značky Peugeot. Trieda manažérskych limuzín bývala v minulosti mnohokrát dizajnovo konzervatívna, no Peugeot do tejto triedy priniesol viac dravosti a sexepílu. Úprava vizáže 508 má tieto atribúty ešte vylepšiť. Napríklad aj integrovaním masky chladiča do predného nárazníka.
Zákazníci si budú môcť vybrať z troch nových farieb (Okenite White, Titanium Grey, Eclipse Blue), troch úrovní výbavy (Allure, GT, Peugeot Sport Engineered) a niekoľkých dizajnov zliatinových diskov vo veľkostiach od 17 do 20 palcov. Variant PSE bude sériovo obúvať pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S. Model dostal aktualizovaný 10-palcový infotainment a nový volič automatickej prevodovky. V závislosti od motora je k dispozícii niekoľko jazdných režimov (Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport, 4WD) a nastavenia odpruženia (Normal, Sport, Comfort). Za malým volantom sa nachádza 12-palcový plne digitálny prístrojový panel s niekoľkými štýlmi zobrazenia.
Peugeot 508 bude môcť byť už tradične dobre vybaveným vozidlom atakujúcim prémiovú triedu. Vyhrievané čelné sklo, elektricky ovládané veko batožinového priestoru, systém nočného videnia, audiosystém Focal, adaptívny tempomat s asistentom udržiavania v jazdnom pruhu či parkovacie kamery s vysokým rozlíšením – to všetko tu zostáva. Masážne funkcie sedadiel majú teraz tri nové programy. Ich počet sa tak celkovo rozrástol na 8.
Pohonné jednotky
Pokiaľ ide o motory, zostava začína trojvalcovým, 1,2-litrovým preplňovaným benzínovým agregátom s výkonom 130 koní. Druhou spaľovacou alternatívou je štvorvalcový 1,5-litrový turbodiesel s výkonom 130 koní. Dvojlitrový naftový motor sa už pod kapotu 508 nevráti. Kto bude chcieť siahnuť po výkonnejších verziách, musí si vybrať jednu z trojice plug-in hybridných pohonných jednotiek s výkonom 180, 225 alebo 360 koní (PSE). Všetky pluginy využívajú batériu s kapacitou 12,4 kWh. Štandardom civilných verzií bude palubná 3,7 kW nabíjačka (za príplatok 7,4 kW nabíjačka, ktorá bude štandardom pre PSE).
Inovovaný Peugeot 508 príde na slovenský trh v lete.