Nemecký úpravca si dovolil zobrať do parády Mercedes s veľkým M. Brabus 930 S kombinuje poriadny výkon a luxus.
Na tuningovej scéne je táto nemecká firma nosným pilierom. Medzi verejnosťou je známa hlavne pre svoje úpravy modelov s trojcípou hviezdou v znaku. Ich najnovší počin, Brabus 930 S, naozaj stojí za to. Musíte však zaň poriadne zaplatiť.
Komu výkon nestačí…
Najnovší počin nemeckého úpravcu stojí na základoch Mercedesu S63 E Performance. Ten už v sériovej podobe ponúka poriadnu dávku výkonu. Keďže ide o hybrid, jeho systémový výkon je enormných 802 konských síl. Z toho samotný benzínový osemvalec produkuje 612 konských síl. Tento výkon inžinierom v Brabuse, samozrejme, nestačil, a tak agregátu dopriali nové turbodúchadlá, nový výfukový systém a špeciálne nastavenie softvéru. Dôsledkom toho je nárast výkonu zo spomínaných 612 na 740 koní. Brabus ponechal aj elektromotor umiestnený na zadnej náprave, ktorého výkon je na úrovni 190 koní. Potom ako si úpravca zoberie na paškál vrcholné “esko”, tak jeho výkon narastie na extrémnych 930 konských síl, a to už je poriadna dávka výkonu na luxusnú limuzínu.
Dokonca v záruke
Tí, ktorí majú skúsenosti s akoukoľvek formou tuningu, vedia, že automobilky v prípade akéhokoľvek problému dávajú ruky preč a všetko si musia majitelia upravených áut riešiť po svojom. Nemecký tuner je však výnimkou. Pokiaľ si necháte u nich svoje 2,6-tonové auto, ktoré akceleruje z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy, upraviť, poskytnú vám naň záruku na dobu troch rokov alebo stotisíc kilometrov.
Nezabudli na vizáž
Aká by to bola úprava, keby sa nepostarala aj o zovňajšok vozu. Po úpravách pribudlo početné množstvo doplnkov a detailov v prevedení z uhlíkových vlákien. Nechýbajú ani nové disky kolies. Brabus 930 S má obuté špeciálne 22-palcové disky kolies s pneumatikami 265/35 R22 na prednej a 295/30 R22 na zadnej náprave. Pri tomto úpravcovi je interiér samostatnou kategóriou. Tu doslova platí, že fantázii sa medze nekladú. Bohužiaľ, to však častokrát dopadá katastrofálne, a po nahliadnutí do interiéru nás doslova ovalí vlna nevkusu. Platí však, že všetko je vec vkusu, a keď už za svoje nové auto niekto zaplatí 405 000 eur, môže mať interiér presne podľa svojich predstáv.