Potvrďte svoje spoločenské postavenie Mercedesom Triedy G od Carlex Design namiesto tým od Brabusu. Aspoň budete niečím unikátny.
Mercedes triedy G pozná každý. V našich končinách ide o veľmi obľúbený model, a to aj napriek jeho astronomickej cenovke, hlavne vo vrcholných verziách. Predaje tohto modelu sú porovnateľné s nižšími triedami značky. Preto majitelia tohto modelu častokrát siahajú po úpravách od renomovanej firmy Brabus. Bohužiaľ, aj týchto áut je na našich cestách pomerne veľké množstvo, a tak nejde o nič raritné. Nechajte si však svoje Géčko upraviť poľskou firmou Carlex Design a majitelia Brabusov vám budú závidieť.
Začali interiérmi
Poľská firma Carlex Design, na ktorej čele stojí zakladateľ Damian Skotnicki, sa vo svojich začiatkoch venovala prevažne interiérom. V dnešnej dobe sa už však neboja pustiť aj do exteriérov. Niektoré z ich počinov sme si už predstavili dávnejšie, ako napríklad restomod Jaguar, Rolls-Royce Cullinan, alebo Mercedes triedy X. V tomto prípade sa s interiérom poriadne vyhrali. Celý interiér je potiahnutý špeciálnou kožou, presne podľa predstáv zákazníka. Preto demonštratívne vidíme aj prevedenie v krikľavej farbe, na štýl Mansory. S trochou vkusu však dostanete doslova umelecké dielo. Na volante, prístrojovej doske, dverách ale aj sedadlách sa strieda rôzny typ perforácie kože, ktorému sekundujú detaily v kontrastných farbách. Okrem obrovského nápisu na stredovej konzole vidíme aj pozmenené sedadlá, ktoré dostali radikálnejšie bočné vedenie v oblasti ramien. Väčšinou sa pri takýchto úpravách v kufri veľa zmien neudeje, tu je však celý batožinový priestor obložený drevom ako na palube tej najluxusnejšej jachty.
Retro vzhľad
Na rozdiel od všetkých tých Brabusov a kúskov od Mansory, ktoré to hrajú skôr na agresivitu, je toto iná pesnička. V Poľsku sa vydali cestou retro dizajnu, ktorý Géčku pristane. Na prvý pohľad láka dvojfarebné prevedenie karosérie. K retro dizajnu prispievajú aj nové 20-palcové disky kolies, ktoré sú ako zo 60. rokov. Tieto disky sú obuté do efektných gúm s bielym lemom, preto disky pôsobia rozmernejšie. Retro sú aj nárazníky. Tie však klamú telom. V skutočnosti sú z uhlíkových vlákien a ich chrómový vzhľad je len povrchová úprava. Tento kúsok je oproti sériovému autu zdvihnutý o 10 cm. Na motor však v Poľsku nesiahali.