Domov SPRÁVY News Dosť bolo Brabusov, toto Géčko nutne potrebujeme

Dosť bolo Brabusov, toto Géčko nutne potrebujeme

Foto: Carlex Design

Potvrďte svoje spoločenské postavenie Mercedesom Triedy G od Carlex Design namiesto tým od Brabusu. Aspoň budete niečím unikátny.

Mercedes triedy G pozná každý. V našich končinách ide o veľmi obľúbený model, a to aj napriek jeho astronomickej cenovke, hlavne vo vrcholných verziách. Predaje tohto modelu sú porovnateľné s nižšími triedami značky. Preto majitelia tohto modelu častokrát siahajú po úpravách od renomovanej firmy Brabus. Bohužiaľ, aj týchto áut je na našich cestách pomerne veľké množstvo, a tak nejde o nič raritné. Nechajte si však svoje Géčko upraviť poľskou firmou Carlex Design a majitelia Brabusov vám budú závidieť.

Foto: Carlex Design
Začali interiérmi

Poľská firma Carlex Design, na ktorej čele stojí zakladateľ Damian Skotnicki, sa vo svojich začiatkoch venovala prevažne interiérom. V dnešnej dobe sa už však neboja pustiť aj do exteriérov. Niektoré z ich počinov sme si už predstavili dávnejšie, ako napríklad restomod Jaguar, Rolls-Royce Cullinan, alebo Mercedes triedy X. V tomto prípade sa s interiérom poriadne vyhrali. Celý interiér je potiahnutý špeciálnou kožou, presne podľa predstáv zákazníka. Preto demonštratívne vidíme aj prevedenie v krikľavej farbe, na štýl Mansory. S trochou vkusu však dostanete doslova umelecké dielo. Na volante, prístrojovej doske, dverách ale aj sedadlách sa strieda rôzny typ perforácie kože, ktorému sekundujú detaily v kontrastných farbách. Okrem obrovského nápisu na stredovej konzole vidíme aj pozmenené sedadlá, ktoré dostali radikálnejšie bočné vedenie v oblasti ramien. Väčšinou sa pri takýchto úpravách v kufri veľa zmien neudeje, tu je však celý batožinový priestor obložený drevom ako na palube tej najluxusnejšej jachty.

Carlex Design G63
Foto: Carlex Design
Retro vzhľad

Na rozdiel od všetkých tých Brabusov a kúskov od Mansory, ktoré to hrajú skôr na agresivitu, je toto iná pesnička. V Poľsku sa vydali cestou retro dizajnu, ktorý Géčku pristane. Na prvý pohľad láka dvojfarebné prevedenie karosérie. K retro dizajnu prispievajú aj nové 20-palcové disky kolies, ktoré sú ako zo 60. rokov. Tieto disky sú obuté do efektných gúm s bielym lemom, preto disky pôsobia rozmernejšie. Retro sú aj nárazníky. Tie však klamú telom. V skutočnosti sú z uhlíkových vlákien a ich chrómový vzhľad je len povrchová úprava. Tento kúsok je oproti sériovému autu zdvihnutý o 10 cm. Na motor však v Poľsku nesiahali.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.4 / 5. Počet hodnotení 17

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJcarlexdesign.com
Predchádzajúci článokMá dynamiku hothatchu a 25 000 km prejde bezplatne. Kia uvádza na trh nové auto
Nasledujúci článokHyundai chce zabojovať o víťazstvo na 24h Le Mans. Do šampionátu nasadí dcérsku značku