Na autosalóne vo Frankfurte bola v roku 1999 predstavená produkčná verzia benzínovo-elektrického hybridu Honda Insight. Bolo to dvojmiestne kupé, v ktorom sa spojili dovtedy všetky najmodernejšie technológie s cieľom dosiahnuť najnižšiu spotrebu paliva na svete u sériovo vyrábaných vozidiel s benzínovým motorom.
Insight používal hybridný systém IMA. Ten sa skladal z ľahkého litrového trojvalcového motora, elektromotora a 5-stupňovej manuálnej prevodovky. Dôležitú úlohu hrala aj aerodynamická hliníková karoséria, pri vývoji ktorej boli uplatnené znalosti z vývoja športového vozidla Honda NSX. Insight dokázal zrýchliť z 0 na 100 km/h za 12 sekúnd a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 180 km/h. 144 V nikel-metal-hydridová batéria mala hmotnosť 20 kg. Výkon benzínového motora bol 68 koní, no spolu s elektromotorom bol kombinovaný výkon 76 koní a 113 Nm pri 1500 ot./min. Insight využíval kombináciu lisovaných a tlakovo liatych hliníkových komponentov, čím sa Honde podarilo znížiť hmotnosť karosérie o 40 % v porovnaní s oceľovou alternatívou. Všetky vonkajšie panely sú hliníkové okrem predných blatníkov a krytu zadného kolesa, ktoré sú vyrobené z recyklovateľného nylonového kompozitu. Pohotovostná hmotnosť bola 850 kg aj s klimatizáciou.