Domov SPRÁVY News Budete sa červenať, karbónový prízrak od Brabusu má 1000 koní

Budete sa červenať, karbónový prízrak od Brabusu má 1000 koní

Brabus Rocket GTS
Foto: Brabus

Prvýkrát vo svojej histórii vyrába Brabus vozidlo s karosériou typu shooting brake. Nový superšport je vyrobený výlučne z mimoriadne ľahkého, no vysoko pevného karbónu s odhalenou štruktúrou. 

Optimálne vyváženie aerodynamického prítlaku na prednej a zadnej náprave zaručuje vynikajúcu ovládateľnosť aj pri rýchlostiach nad 300 km/h. Rovnako nevyhnutný je prívod chladiaceho vzduchu ku všetkým pohonným jednotkám pomocou účinných prívodov a výduchov vzduchu. Predná maska ​​Brabus Rocket vytvára dokonalé prechody k širším predným blatníkom. Integrovaný spojler navyše znižuje zdvih prednej nápravy pri vysokých rýchlostiach. Veľké prívody vzduchu smerujú prúd vzduchu k chladičom a predným brzdám.

Brabus Rocket
Foto: Brabus

Šialené kolesá

Veľkosti kolies sú rovnako výnimočné ako dizajn. Pod širokými blatníkmi sú ráfiky s rozmermi 10,5Jx21 s vysokovýkonnými pneumatikami 275/35 ZR 21 vpredu a 12Jx22 s pneumatikami 335/25 ZR 22 SportContact 7 od technologického partnera Continental vzadu. Zadnú časť tvorí maska ​​Brabus Rocket s integrálnym karbónovým difúzorom s odhalenou štruktúrou, ktorý dokonale zobrazuje štyri titánové koncovky vysokovýkonného výfukového systému Brabus. Koncovky výfuku majú červené osvetlenie a sú obalené karbónom s odhalenou štruktúrou.

Brabus Rocket
Foto: Brabus

Hybridný osemvalec

Špičkový hybridný systém s osemvalcovým motorom Brabus so zvýšeným objemom a elektrickým pohonom spolu so sexi karosériou robí z Brabus Rocket GTS absolútny vrchol v dlhej a úspešnej histórii superšportov tejto luxusnej značky. Vďaka dokonalej synchronizácii produkujú obe pohonné jednotky kombinovaný systémový výkon 735 kW/1 000 koní. Ešte úchvatnejší je agregovaný maximálny krútiaci moment 1 820 Nm. Táto hodnota je vo vozidle elektronicky obmedzená na 1 620 Nm, aby sa chránili komponenty hnacieho ústrojenstva. Súčasťou hybridného pohonu je 4,5-litrový twin-turbo V8 motor Brabus Rocket 1000, ktorý je vyrobený v high-tech motorárni nemeckej luxusnej manufaktúry. Nový motor so zvýšeným zdvihovým objemom produkuje maximálny výkon 585 kW/796 k a maximálny krútiaci moment 1 250 Nm, ktorý je vo vozidle obmedzený na 1 050 Nm.

ssangyong-torres-evx
interiér vozidla Brabus Rocket
Foto: Brabus

Dva systémy pohonu

Silu ICE prenáša deväťstupňová športová prevodovka, pričom jej stupne je možné radiť automaticky alebo manuálne karbónovými páčkami na volante. Výkon optimálne posiela na všetky štyri kolesá prostredníctvom elektronicky riadeného systému pohonu všetkých kolies. Zadná náprava integruje elektrickú pohonnú jednotku s permanentne budeným synchrónnym motorom s výkonom 150 kW/204 k, automaticky radenú dvojrýchlostnú prevodovku a lítium-iónovú batériu s kapacitou 6,1 kWh.

Brabus Rocket
Foto: Brabus

Úžasné jazdné výkony

Vynikajúce jazdné vlastnosti radia nový Brabus Rocket GTS medzi najšportovejšie hybridné autá na svete. Z pokoja na 100 km/h zrýchli už za 2,6 sekundy a na 200 km/h za 9,5 sekundy. Medzi štartom a prekonaním magickej hranice 300 km/h uplynie iba 23,6 sekundy. Najvyššia rýchlosť je elektronicky obmedzená na 317 km/h. Spaľovací motor vydychuje cez vysokovýkonný výfukový systém Brabus so špeciálnymi katalyzátormi a filtrami pevných častíc. Tento výfukový systém optimalizuje výkon a obsahuje aktívne riadené škrtiace ventily, ktoré umožňujú vodičovi vybrať si medzi jemným šepotom „Coming Home“ a výrazne výkonným a športovým výfukom V8.

čalúnenie sedadla
Foto: Brabus

Čalúnenie je takmer všade

V súlade s odhalenou štruktúrou karbónovej karosérie nového superauta použili hlavní čalúnnici Brabus obzvlášť mäkkú a odolnú kožu „Slate Grey“ na čalúnenie stredových častí sedadiel, panelov dverí, palubnej dosky, volantu a stredovej konzoly. Čalúnenie stropu, stĺpiky A a C, časti prístrojovej dosky a horných častí panelov dverí bolo potiahnuté Alcantarou. Rovnaký materiál, sýto čierny pre toto superauto, sa nachádza aj na bočných častiach, operadlách a opierkach hlavy sedadiel.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTOP 5 neobjavených tipov na výlet: Slovenská “Route 66” je tým najkrajším čo máme
Nasledujúci článokKeď chcete pre rodinu to najlepšie – Škoda Kodiaq vs VW Tiguan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here