Domov SPRÁVY News Nastal boom jazdených áut u podnikateľov a firiem

Nastal boom jazdených áut u podnikateľov a firiem

v rade zaparkované vozidlá pri chodníku
Foto: 123rf.com

Spoločnosť AURES Holdings, ktorá prevádzkuje sieť autocentier AAA AUTO a Mototechna, predala v minulom roku rekordný počet ojazdených a zánovných automobilov zákazníkom zo sektora „B2B“, t. j. podnikateľom a firmám. Medziročne sa tieto predaje v rámci skupiny, t. j. na Slovensku, v Českej republike a v Poľsku, zvýšili celkovo o 8,5 percent. Celkovo AURES v minulom roku predal takmer 109 000 vozidiel, čo v porovnaní s rokom 2023 predstavuje nárast o 11 percent.

„Najväčší nárast v B2B segmente sme zaznamenali v predajoch firmám. Tie najviac vzrástli v Poľsku, a to o 16 %. Záujem živnostníkov bol najvyšší v Českej republike, kde vzrástol o 17 %. Na Slovensku bol podiel B2B predajov najvyšší, pričom tvoril 17,4 % z celkových predajov. Z hľadiska konkrétnych vozidiel si podnikatelia a firmy na Slovensku a v Česku kupovali najmä vozidlá kombi, potom SUV a hatchbacky. Tie zase boli najobľúbenejšie v Poľsku. Predaj úžitkových vozidiel v týchto krajinách vzrástol o 14,5 %, pričom ich celkový podiel predstavoval 12 %,“ uviedol Petr Vaněček, spoločný generálny riaditeľ AURES Holdings.

V SR mali autá v prevedení kombi podiel 28 %, SUV 27 % a hatchback 16 %, úžitkové vozy tvorili 10 %. Z hľadiska modelov je v Českej republike jednoznačným lídrom Škoda s modelmi Octavia, Superb a Kodiaq. Na Slovensku sú to Octavia, Superb a VW Passat a v Poľsku Opel Astra, Škoda Octavia a Toyota Corolla.

Foto: AAA Auto

Rekordný predaj B2B zákazníkom

Predaj B2B zákazníkom v EURES-e bol rekordný vo všetkých vlaňajších štvrťrokoch, vrátane toho posledného, ktorý bol kratší pre vianočné sviatky. „K rekordným výsledkom prispela naša nová B2B stratégia, v rámci ktorej sme uskutočnili zmeny v predajnom procese, nastavili špecializovanú komunikáciu pre podnikateľov a firmy, ako aj zvyšovanie a pravidelné meranie spokojnosti zákazníkov. Takzvané Net Promoter Score bolo v prípade podnikateľov dokonca vyššie ako v prípade bežných zákazníkov, a to 46 bodov pri predaji a 51 bodov pri výkupe,“ zdôraznil Vaněček. Dôvodom rastu predaja je podľa neho aj schopnosť spoločnosti AURES poskytnúť B2B zákazníkom kompletné riešenie pre ich vozový park a špeciálny balík služieb, od prihlásenia vozidiel, cez satelitný monitoring až po rôzne zľavy.

Vďaka tomu je nárast predaja podnikom a firmám od druhej polovice minulého roka o jedno percento vyšší ako nárast predaja bežným zákazníkom. „Aj minulý rok potvrdil, že nákup automobilov na splátky formou lízingu je pre firemných zákazníkov atraktívnejší ako pre súkromných zákazníkov, ktorí si v 39 percentách prípadov kúpili automobil na úver,“ uzavrel Vaněček.

Špeciálny balík služieb pre podnikateľov v SR
  • Expresné prihlásenie vozidla zdarma
  • Servisná prehliadka po 12 mesiacoch
  • Odkúpenie vozidla kúpeného od AURES-u
  • Monitoring vozidla na rok zadarmo

 

Ďalšie výhody pre podnikanie

  • Množstvové zľavy už od dvoch vozidiel
  • Výkup vozidiel vrátane tých na úver
  • Akontácia už od 0 %
  • Financovanie s úrokom od 3,95 %

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokŠoféri ho nenávidia aj milujú, tento motor poháňa milióny áut
Nasledujúci článokSuzuki Jimny je späť, má päť dverí. Uvidíme ho na Slovensku?