Renault pripravil pre Megane E-Tech Electric niekoľko vylepšení. Okrem novej výbavy Esprit Alpine majú vodiči možnosť využívať aj režim jazdy s jedným pedálom.
Regeneračný brzdový systém s pádlami pod volantom teraz zahŕňa aj funkciu One Pedal. Okrem pohodlia – zrýchľovanie aj spomaľovanie pomocou jedného pedálu – systém optimalizuje aj rekuperáciu energie. Model teraz prichádza s 11 kW palubnou nabíjačkou. Pomocou adaptéra na obojsmerné nabíjanie V2L (dostupného ako voliteľné príslušenstvo) dokáže vozidlo napájať aj rôzne iné zariadenia. A teraz zahŕňa aj výbavu Esprit Alpine – medzi verziami Techno a Iconic – ktorá pridáva športový nádych.

Čo prináša?
- odtieň Matte Shadow Grey
- predný a zadný spojler v rovnakom matnom odtieni
- 20-palcové disky z ľahkých zliatin Ice Black
- logo Ice Black vpredu a vzadu s tmavým monogramom
- čierney lesklý rám okolo bočných okien
- znak Esprit Alpine na ľavom prednom blatníku
- športové sedadlá potiahnuté čiernou embosovanou látkou s modrým prešívaním (materiál je z recyklovaných plastových fliaš a bezpečnostných pásov)
- modro-bielo-červený znak vyjadrujúci hrdosť značiek Alpine a Renault na francúzske korene
- prístrojová doska, lakťové opierky a stredová konzola potiahnuté čiernou TEP látkou s modrým prešívaním
- kokpit ladený do čierno-modrých tónov.

Jazda s jedným pedálom
Verzie Megane E-Tech Electric teraz obsahujú piaty stupeň rekuperácie – One Pedal. Táto technológia od spoločnosti Ampere okrem toho, že umožňuje ovládanie zrýchľovania aj brzdenia jedným pedálom, znižuje opotrebovanie brzdových doštičiek, predlžuje dojazd vďaka efektívnejšej rekuperácii energie a zlepšuje celkový jazdný komfort, najmä v mestách. Ampere plánuje túto funkciu zaviesť aj do modelov R5 a Scenic E-Tech Electric, pričom bude dostupná aj pri uvedení R4 a môže byť spätne implementovaná do vozidiel Megane E-Tech Electric vyrobených po marci 2024.
Obojsmerná nabíjačka
Všetky verzie Megane E-Tech Electric sú teraz vybavené novou 11 kW AC obojsmernou nabíjačkou ako štandardom a môžu byť doplnené o 22 kW AC nabíjačku, ktorá bola voliteľnou výbavou už od uvedenia modelu. Po pripojení k adaptéru V2L môže 11 kW nabíjačka dodávať energiu rovnako ako 220 V zásuvka – čiže vozidlo môže napájať napríklad kávovar, vysávač alebo nabíjať elektrickú kolobežku.
Nabijete všade a bez karty
Renault Megane E-Tech Electric je teraz kompatibilný s technológiou Plug & Charge, ktorá bude čoskoro súčasťou Mobilize Charge Pass. Vodiči tak budú môcť nabíjať na kompatibilných DC stojanoch bez členských alebo platobných kariet. Stačí vozidlo pripojiť – stojan ho okamžite rozpozná a začne nabíjať. Platba prebehne cez aplikáciu My Renault. Funguje to rovnako rýchlo a pohodlne ako elektronické mýto. Mobilize Charge Pass funguje na viac ako 800 000 verejných nabíjacích bodoch v 25 európskych krajinách a ponúka výhodné sadzby v mnohých sieťach rýchleho nabíjania.