Honda Civic Type R

„Japonský atlét“ tak by sme mohli nazvať novú Hondu Civic Type R ktorá seká svoju konkurenciu na trati tak, ako samuraj svojich nepriateľov na bojisku.

Exteriér

Auto už z prvého momentu zaujme veľmi agresívnou novou maskou ktorá ďalej s agresívnymi líniami vytvára priam raketu a nie automobil. Za veľmi podarený dizajn musíme dizajnérov z Hondy pochváliť. Dali si na ňom záležať a výsledok je jasný, skutočne unikátny dizajn. Ohúria vás predné LED svetlomety, obrovské zadné krídlo, trojitý výfuk a veľmi atraktívne navrhnutý blinkér v prednom blatníku nad kolesom.

Interiér

V aute vás ohromia predné červené ergonomicky tvarované športové sedačky. Palubovka prešpikovaná elektronikou, avšak nieje prehnane vyzdobená, všetko má svoje miesto a jednoduchosť. Hneď po sedačkách si ako ďalšie všimnete čierny kožený volant s červeným zdobením ktorý nádherne dopĺňa sedačky. Avšak na náš vkus, sa sem nehodí hliníková hlava riadiacej páky. Čo poviete vy ?

Motor

Pod kapotou sa znova objavil dvojlitrový štvorválec s turbom V-TEC a výkonom 360 koní a krútiacim momentom 400 Nm. Maximálna rýchlosť sa pohybuje na hranici 270 km/h a zrýchlenie 0-100 za približne 5,6 s. Motoru sekunduje 6 st. manuálna prevodovka. V aute máte na výber z viacerých jazdných módov a to comfort, sport a špeciálny +R na jazdu po trati. Nezabudnime podotknúť, že auto je prednokolka.

Cenu nového Type R nepoznáme a na slovenský cenník si budeme ešte musieť počkať, no dovoľujeme si ju odhadnúť na niečo medzi 33 000€ až 39 000 €
Na záver ešte nezabudnime podotknúť, že nový Type R sa môže pýšiť titulom „Najvýkonnejší športový hatchback s predným náhonom na svete“.
A čerešničkou na torte… Honda nepotvrdila ale ani nevyvrátila možnosť, že tu bude aj rýchlejšia resp. ešte výkonnejšia verzia nového type R.

No čo viac si priať ?

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokAko vybrať správne pneumatiky
Nasledujúci článokSUV-ofenzíva Škody pokračuje novým modelom Karoq