Talianska karosáreň sa pripravuje na šialený projekt. Chce skrížiť luxusnú limuzínu Audi A8 a off-roadový kombík A6 Allroad. A pod kapotou sa má ukrývať monštruózna W12!
Karosárne majú časy najväčšej slávy už dávno za sebou. Automobily sa už dávno nerobia na zákazku, no ak sa z času na čas nejaká dostatočne šialená karosáreň rozhodne niečo špeciálne vytvoriť, takmer s určitosťou pôjde o majstrovské dielo. Najnovšie sa o monštruozitu pokúsi talianska karosáreň Castagna Milano. Tá chce skrížiť luxusnú limuzínu Audi A8 s off-roadovým kombíkom Audi A6 Allroad. No a pod kapotou sa má ukrývať to najlepšie, čo sa do predchádzajúcej generácie luxusnej limuzíny montovalo – monštruózny 6,3-litrový FSI motor s usporiadaním valcov do W12.
Talianska karosáreň Castagna Milano má na svedomí niekoľko zaujímavých kúskov. Za všetky spomeňme hneď niekoľko zaujímavých karosárskych variantov populárneho a kultového Fiatu 500 – od limuzíny cez niekoľko kabrioletov až po pick-up. Za zmienku ale určite stojí aj kupé na báze Rolls-Royce Phantomu. No podľa najnovších informácií sa chystajú na niečo, o čo sa doteraz ešte nikto nepokúsil zrejme ani v tých najtajnejších snoch.
Niektorí z vás si možno povedia, že ide o absolútne barbarstvo. Kombík z luxusnej limuzíny by sa možno ešte dal prežiť. Veď existujú také pokusy, ako napríklad nestárnuci Mamut, alebo teda trieda S v generácii W140 ako kombí, či niekoľko individuálnych pokusov pretvoriť BMW radu 7 generácie E23 a nasledujúcej generácie E32 na o čosi praktickejší Touring. No spojiť luxusnú limuzínu s off-roadovým kombíkom? Toto tu ešte naozaj nebolo.
AKo ukazuje prvý render, talianska karosáreň sa o to skutočne chce pokúsiť. Auto tak má spájať to najlepšie z oboch svetov: pomerne slušnú priechodnosť terénom s neodmysliteľným oplastovaním nárazníkov a lemov, čo ponúka A6 Allroad, spolu s luxusom a jedinečným motorom, ktorým zasa prispeje luxusná A8. Podľa štítku na dverách batožinového priestoru má byť pod kapotou umiestnený monštruózny 6,3-litrový FSI motor s pre Audi typickým usporiadaným valcov do W12. Ten sa síce v aktuálnej generácii A8 neponúka, no v tej predošlej dosahoval výkon 368 kW, teda rovných 500 koní a krútiaci moment na úrovni 625 Nm. Celkom slušná kombinácia, čo poviete?
Ak aj vy tomu nedokážete uveriť, tu je príspevok na sociálnej sieti Facebook od karosárne s prvotnými rendermi. Neostáva nám nič iné, len čakať, či sa toto zaujímavé dielo skutočne dočká finalizácie.
Zdroje: Facebook | Auto | startstop.sk