BMW radu 7 generácie G11 je s nami bez zmien od roku 2015. Na prelome leta a jesene prišlo k jej predstaveniu na notoricky známom autosalóne v Nemeckom Frankfurte.
Model priniesol zmeny na viacerých frontoch. Dizajn, ktorý má pod patronátom tým Karima Habiba, sa nesie v „korporátnejších“ líniách v zmysle, že nikdy nebolo jednoduchšie si popliesť radu 7 napríklad s menšou radou 5. Napriek tomu ho mnohí hodnotia pozitívne.
Pre mnohých veľmi potešujúcou informáciou bolo zachovanie agregátu V12 vo verzií M760. Za zmienku určite stojí, že príchodom tejto generácie prišla piata generácia iDrive s novým touchpadom a dotykovým displejom. Svetové prvenstvo zaznamenal rad 7 v oblasti automatického parkovania. Prvenstvo zaznamenávame aj pod kapotou. Zaznamenávame totižto prvý dieslový agregát so štvoricou turbodúchadiel v modeli 750d. Motor dosahuje už pri 1000 otáčkach výkon 450 Nm.
Onedlho sa však dočkáme zmien. V prvom štvrťroku 2019 príde očakávaný facelift BMW radu 7 generácie G11/12. Podľa dostupných informácií pôjde o výraznejší facelift ako sme boli posledné roky zvyknutí z predošlej generácie.