Na svete existuje iba jeden pôvodný originál Shelby GT500 Super Snake z roku 1967 a teraz je oficiálne najdrahším Mustangom, ktorý sa kedy v aukcii predal.
Tento model by sa dal označiť za skutočného kráľa Mustangov. Shelby GT500 Super Snake totiž zlomil ceny vo verejnom predaji. Predajná spoločnosť Mecum v Kissimmee predstavila špeciálny prechod na aukčný blok GT40 a stanovila nový rekord predaja pre Ford Mustang. Cena konkrétneho modelu dosiahla až 2,2 milióna dolárov!
Aj keď sa to zdá ako horibilná čiastka, zaplatiť za toto auto toľko peňazí nie je až také prekvapenie vzhľadom na históriu. Shelby GT500 sa ukázal ako veľmi dobrý produkt automobilky už keď bol predstavený. Podľa informácií dvojnásobne prekročil očakávaný záujem.
Keď bol Carroll Shelby oslovený spoločnosťou Goodyear, ktorá bola hlavným distribútorom západného pobrežia, aby sa pripojil k demonštračnej jazde na podporu novej pneumatiky, GT500 bola jednoznačná voľba.
Zároveň bývalý šéf amerického predaja Don McCain navrhol, aby sa stal Shelby ikonickou postavou pomocou verzie Racing 427 V8. To viedlo k tomu, že tento motor si našiel svoju cestu a bol osadený do GT500, ktorá sa na demonštrácii zúčastnila. Pôvodný plán automobilky bolo postaviť ďalších 50 takýchto modelov pre obchodníka v Long Beach.
McCain opísal srdce GT500 ako „matku všetkých 427“, keďže mal exotické komponenty. Napríklad hliníková hlava, ľahké vodné čerpadlo, kovaná kľuka a piesty z Le Mans, sa stali konečnou V8 celého tohto plemena. Na demonštrácii spoločnosti Goodyear sa malo v tomto aute možnosť previezť niekoľko novinárov. Údajne presiahli rýchlosť viac ako 270 kilometrov za hodinu!
Takže treba uznať, že Shelby spravilo novej pneumatike Thunderbolt veľmi pôsobivú prezentáciu. Mustang bol potom odoslaný kalifornskému obchodnému zastúpeniu na reklamnú kampaň. Plánovali dodať až 50 takýchto vozidiel, ale firma si uvedomila že kvôli unikátnosti súčiastok malo Shelby jednoducho obrovské náklady na výrobu. McCain musel pripustiť, že nech je auto pôsobivé ako chce, bolo príliš drahé.
A tak sa začala jeho púť. Super Snake bol poslaný do Dallasu a predal sa Jamesovi Haddenovi a Jamesovi Gormanovi, ktorý upravili navyše prevodovku na preteky. V roku 1970 Texasan Bobby Pierce kúpil auto a ponechal si ho na 25 rokov. Potom sa vozidlo predalo mužovi z Floridy.