Podľa úvodnej fotky zrejme viete, o aký model sa jedná. Spoločnosť Free Now, ktorú vlastnia dve najznámejšie nemecké automobilky BMW a Mercedes, sa rozhodla kúpiť 60 automobilov Tesla Model 3.

Spoločnosť Tesla právom získala štatút veliteľa v elektrickom odvetví. Keď sa znovu objavil Tesla Model S v roku 2012, okamžite spôsobil poplach v usadených kruhoch výkonnostných značiek, ako je Audi, BMW, Porsche a Mercedes-Benz.

BMW Mercedes Tesla Model 3

Uvedenie na trh lacnejšieho modelu Tesla 3, aj napriek jeho ťažkému začiatku, zohralo dôležitú úlohu pri zabezpečení novoobjaveného finančného krytia spoločnosti. A práve preto sa Model 3 stal novým pokusným králikom nemeckých značiek. BMW a Mercedes pod záštitou Free Now kúpili niekoľko desiatok modelov, a to nielen na účely reverzného inžinierstva.

Podľa nemeckého magazínu Handelsblatt sa objednalo 60 kusov automobilov. Free Now má sídlo v Hamburgu a pôsobí v Európe a Latinskej Amerike. Okrem toho prenajíma aj elektrické skútre a prevádzkuje obchod s taxi službami. Ich služby využilo viac ako 39 miliónov cestujúcich pri vyše 300 miliónov ciest. Objednané vozidlá by mali vstúpiť do aktuálnej flotily v Hamburgu už koncom marca.

ssangyong-torres-evx

BMW Mercedes Tesla Model 3

Prečo sa vlastne rozhodli kúpiť konkurenčný model? Bohužiaľ, v súčasnosti ani jeden výrobca automobilov BMW alebo Mercedes neponúka priameho rivala pre elektrickú Teslu. V blízkej budúcnosti by sa to ale malo zmeniť, pretože na svoj príchod čaká BMW i4 a Mercedes EQA. Kým ale zostanú zahalený rúškom tajomstva vo výrobnej hale, spoločnosť Free Now je nútená kúpiť si konkurenciu.

Nedávno napríklad zase rakúska spoločnosť Obrist Powertrain predsavila koncepčnú Teslu Model 3 “Obrist Mark II”. Rakúšania spravili z jedného z najlepších elektromobilov hybrid. Išlo o vtip? Vozidlo s pridaným spaľovacím motorom pritom dokáže zabezpečiť dojazd 1000 kilometrov, čo je veľmi solídne číslo, ktoré čistá elektrina zatiaľ neponúka.

BMW Mercedes Tesla Model 3

Jasné, hybridná technológia v Tesle nemá čo hľadať, ale určite ide o jeden z najlepších marketingových ťahov, aké mohla firma spraviť. Malý 2-valcový benzíňáčik s výkonom 40 kW funguje ako generátor elektrickej energie pre batériu. Málokedy sa vidí v aute motor vážiaci iba 95 kilogramov, no nie? Vyznačuje sa tiež mimoriadne tichým chodom a nulovými vibráciami.

Zdroj: TeslaMagazín Carbuzz

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokKtorá Škoda je najpredávanejšia? Boj medzi Fabiou a Kodiaqom je vyrovnaný
Nasledujúci článokElektrifikácia znižuje stavy a automobilky prepúšťajú, čo očakávať v roku 2020