Technológie
Ďalej tu nájdeme aj tlačidlo na zmenu jazdných režimov a ovládanie infotaimentu.
Ten sa nám zobrazuje na novom 5 palcovom TFT displeji, čo od predchádzajúceho modelu len vítam. Ten starý bol totiž to dosť neprehľadný a ťažko sa v ňom orientovalo. Budete si však musieť najprv naštudovať manuál a naučiť sa jednotlivé skratky, ktorá čo znamená ale rozhodne je prehľadnejší. Zároveň sa nemusíte obávať, že by na vás v noci príliš svietil, automaticky sa prepne do tmavého režimu a zníži jas celého displeja.
X-ADV-čko je vybavené plne LED osvetlením. Predné svetlá dizajnovo pripomínajú aj keď vzdialene Africu a pribudol aj osvetlený dizajnový nápis, ktorý sa rozžiari pri každom zapnutí svetiel.
Predné plexi taktiež prešlo úpravou. V spodnej polohe je viac naklonené a všetok vzduch vám posiela presne na hlavu, v najvyššej polohe je viacej kolmo a dobre chráni pred vetrom. Pri mojej výške 180 centimetrov však predsa len boli citeľné turbulencie.
Jazde mimo cesty napomáhajú aj prídavné stupačky. Avšak kvôli širšej strednej časti si na jazdu v stoji treba chvíľku zvykať.
POKRAČOVANIE NA ĎALŠEJ STRANE