Jazdné vlastnosti
Taktiež nečakajte, že vám tento kríženec skútra a endura dovolí zdolávať nejaké väčšie “offroadové” cesty. Poľné cesty a šotolinové úseky zvláda na výbornú avšak pri väčších nerovnostiach narazíte na nie zrovna najvyššiu svetlú výšku a podstatne skôr začnete chytať spodnú časť motora a výfuku. Od výroby je síce vybavený krytom motora ale pokiaľ sa budete častejšie pohybovať práve mimo asfaltu odporúčal by som ho vymeniť za niečo stabilnejšie.
Priestor pod sedačkou sa mierne zväčšil a v predchádzajúcej generácii sa v ňom nachádzala aj 12 voltova zásuvka tú ale v aktuálnej verzii nahradil USB konektor.
Zároveň máte možnosť dovybaviť zadný nosič aj inteligentným kufrom o objeme 38 alebo 50 litrov. Obidva kufre sú farebne zladené vďaka hliníkovej vložke na vrchnej strane kufra. My sme mali na test práve väčší kufor z vyššie spomínaných. Otváranie je zo spodnej strany nosiča na tlačidlo.
Pár slov na záver
Honda X-ADV je vybavená bezkľúčovým štartovaním. Dizajnovo sa Honda X-ADV podarila, spolu s ostrejšími líniami pôsobí agresívnejšie. Honda X-ADV je výborný nástroj pre každého, kto chce dospelejší stroj ale zároveň nechce veľkú motorku a naďalej chce všetky výhody skútra s možnosťou jazdy aj mimo spevnené asfaltové cesty.
Kolesami nadol priatelia.
MOTOR : 745 ccm
HMOTNOSŤ : 236 kg
VÝŠKA SEDLÁ : 820 mm
ZÁKLADNÁ CENA : 11 590 €