Domov SPRÁVY News Opel Astra GSe – toto má byť náhrada za OPC a GSi?

Opel Astra GSe – toto má byť náhrada za OPC a GSi?

Len nedávno sme vás informovali, že Opel začne svoje najrýchlejšie a najvýkonnejšie automobily označovať skratkou GSe. Špekulovali sme, ktorý model by s týmto prívlastkom mohol prísť ako prvý. Opel ukončil všetky diskusie a odhalil Astru GSe. Asi to ale nie je to, v čo dúfali priaznivci ostrých áut s bleskom v znaku.

Astra bola doteraz dostupná s jedným plug-in hybridným pohonom s celkovým systémovým výkonom 180 koní. Ten sme už mali aj možnosť otestovať, VIDEOTEST si môžete pozrieť TU. Peugeot 308, s ktorým zdieľa podvozkovú platformu, ponúka až dve plug-in hybridné verzie. Spomínanú 180-koňovú a výkonnejšiu 225-koňovú. A práve tú výkonnejšiu teraz dostane aj Astra a v cenníku ju nájdete pod označením GSe.

Opel Astra GSe

Hatchback aj kombi

Variant GSe bude dostupný pre hatchback aj kombi Sports Tourer. V porovnaní s bežnými verziami dostanú modely GSe o 10 mm znížený podvozok. Aj ostatné komponenty boli upravené v záujme lepších jazdných vlastností, väčšej angažovanosti vodiča a lepšej stability na ceste. Opel upravil riadenie, pružiny aj tlmiče na oboch nápravách a prekalibroval elektronický stabilizačný systém. Podrobnosti o technických údajoch Opel zatiaľ nezverejnil. Pripomeňme, že hmotnosť Peugeotu 308 s 225-koňovým plug-in hybridom je 1 742 kg, z 0 na 100 km/h zrýchli za 7,5 sekundy a dosiahne najvyššiu rýchlosť 235 km/h. Opel Astra GSe na tom bude asi podobne.

Opel Astra GSe sa bude štandardne dodávať na 18-palcových kolesách s dizajnom inšpirovaným elektrickým konceptom Manta GSe. Vizuálne sa od civilnejších verzií bude odlišovať špecifickým predným nárazníkom, upravenou maskou ​​a znakom GSe na dverách batožinového priestoru. Predné sedadlá s certifikáciou AGR sú potiahnuté Alcantarou.

Zdá sa, že to je všetko, o ďalších úpravách sa Opel nezmieňuje. Aj vy už pozeráte inzeráty Astry OPC?

New Opel Astra GSe: Hello Road, Hi(gh) Energy

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokŽiadne pedále ani volant ? Aj takto sa dá ovládať auto
Nasledujúci článokPeugeot e-208 s vyšším dojazdom a nižšou spotrebou energie
Práci redaktora sa venujem už viac než 20 rokov. Začínal som na portáli Autovia.sk, neskôr som sa stal členom redakcie magazínu Stop. Od roku 2022 som šéfredaktorom portálu startstop.sk.