Aura Lamborghini môže poslúžiť mnohým dobrým účelom, treba len vedieť ako na to.
Hovorí sa, že automobily značky Lamborghini reklamu nepotrebujú. Predávajú sa aj bez nej a talianska značka je známa po celom svete. V posledných rokoch sa však marketingové oddelenie značky zameralo na tvorbu vianočných spotov, v ktorých vozidlá Lamborghini sú prostriedkom tvorby dobrých skutkov a radosti blízkych.
V roku 2018 zverejnila talianska značka video, v ktorom prišiel do hračkárstva chlapec, ktorý chcel autíčko značky Lamborghini. Predavač ho nedokázal presvedčil na žiadne iné. Napokon pre neho mal pripravené prekvapenie na ulici v podobe skutočného Aventadoru.
V roku 2019 sme boli svedkami krátkeho vianočného príbehu otca so synom, ktorí vo svojej garáži vyše 1,5 roka svojpomocne stavali s pomocou 3D tlačiarne repliku Lamborghini. O tejto snahe sa dozvedela sama automobilka a pre chlapca pripravila prekvapenie. V jednu noc vymenili v garáži rozostavanú repliku za skutočný Aventador.
Vianoce v roku 2020 boli poznačené lockdownom v celej Európe. Rodiny sa nemohli stretnúť, starí ľudia zostali osamotení. Vďaka virtuálnej realite však Lamborghini pripomínalo, že vášeň a lásku žiaden lockdown nemohol pretrhnúť.
https://youtu.be/8VgrDTdehAI
V tohtoročnom videu sa mladý muž vracia do svojho rodného mestečka, v ktorom chce navštíviť holiča, ku ktorému sa chodil strihať ako malý chlapec. Nanešťastie zisťuje, že prevádzka je pre nedostatok zákazníkov zatvorená. Zaparkuje preto pred ňou svoj limetkovo zelený Huracán, urobí si selfie a príspevok zverejní na sociálnej sieti. Onedlho sa k autu začnú chodiť fotiť ďalší ľudia a keďže chcú na fotografiách vyzerať dobre, využijú služby prekvapeného holiča.
Rally Radosti
Na Slovensku sa krásu a výkon športových áut snažia už 4. rok využiť organizátori Rally Radosti. Rally s dobročinným podtónom má za cieľ priniesť na námestia slovenských miest tie najkrajšie a najrýchlejšie automobily jazdiace po slovenských cestách a zároveň vyzbierať finančné prostriedky na pomoc detí s vážnymi zdravotnými problémami. Za všetky ročníky sa touto cestou podarilo vyzbierať takmer 78-tisíc eur.
Prvý hybrid
Čo sa týka samotnej talianskej značky, tú čaká v roku 2023 veľká zmena. Prvýkrát totiž uvedie na trh elektrifikovaný model. Nástupca Aventadoru by sa mal svetu ukázať na jar. Aj keď jeho podobu ešte nikto nevidel, Lamborghini naň eviduje už vyše 3000 objednávok. Očakáva sa spojenie nového 12-valcového atmosférického motora s menším elektromotorom a malou batériou. Elektrická sila tu bude pôsobiť skôr ako dynamická podpora benzínového motora, no kapacita batérie by mala umožniť primeraný nehlučný dojazd v zastavaných územiach. Čo sa týka zvuku, ľudia z Lamborghini tvrdia, že nový model bude ešte hlasnejší ako Aventador.