Domov SPRÁVY News Pagani Huayra Dinamica Evo – limitka pre vyvoleného

Pagani Huayra Dinamica Evo – limitka pre vyvoleného

Každý model talianskej automobilky sa dá považovať za extrémnu exkluzivitu. V tomto prípade to platí obzvlášť. Roadster Pagani Huayra Dinamica Evo vznikol špeciálne pre jedného zákazníka zo Spojených štátov amerických.

Automobilka sídliaca v talianskej Modene s približne 60 zamestnancami ročne vyprodukuje len okolo 30 vozov. Už z tohto pohľadu sú ich superšportové modely enormne exkluzívne a dostane sa k nim len pár vyvolených s veľmi tučnou peňaženkou. Teraz automobilka na svojich sociálnych sieťach odhalila limitovanú Pagani Huayra Dinamica Evo, ktorá vznikla len v jedinom exemplári pre nemenovaného zákazníka spoza veľkej mláky.

Pagani Huayra Dinamica Evo

Unikátna farba

Málokto by si predstavoval svoj vysnívaný superšport v takomto farebnom prevedení. Aj napriek nevšednému lakovaniu karosérie to tejto exkluzivitke náramne pristane. Nevšedný hnedý lak je doplnený tmavším pruhom na prednej kapote. Pomyselnou čerešničkou na torte sú zlaté detaily, ktoré spolu s hnedými odtieňmi vytvárajú dokonale harmonický celok. Pekným malým detailom je aj talianska trikolóra nachádzajúca sa na aerodynamických prvkoch umiestnených v prednom nárazníku. Aby sa Pagani Huarya Dinamica Evo neodlišovala len farebným prevedením, dostala aj mierne pozmenené spätné zrkadlá. V rovnakom duchu sa nesie aj interiér. Prevláda v ňom karbón a kombinácia čiernej kože s alcantarou. S exteriérom ladí decentný pásik na volante, totožné prešívanie na sedadlách, časti volantu alebo volič prevodovky.

Pagani Huayra Dinamica Evo

Čo sa skrýva pod kapotou?

O použitej technike talianska automobilka mlčí. Napriek tomu však takmer s určitosťou vieme o nej všetko, nakoľko vychádza z modelu Roadster BC. Pred zadnou nápravou teda očakávame dvoma turbodúchadlami preplňovaný dvanásťvalcový agregát s objemom 6 litrov, ktorý pochádza z dielne AMG. Tento motor už veľmi dobre poznáme. Poskytuje výkon 590 kW (802 k) a najvyšší krútiaci moment dosahuje hodnotu 1050 Nm. Tento ohromný výkon je prenášaný výhradne na zadné kolesá prostredníctvom sekvenčnej 7-stupňovej prevodovky. Tak ako meno šťastlivca, pre ktorého automobilka tento model vyrobila, aj jeho cena zostáva záhadou. Pri takýchto exkluzívnych automobiloch sa však pohybujeme v miliónoch eur.

Pagani Huayra Dinamica Evo

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.5 / 5. Počet hodnotení 11

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Volkswagen Passat Alltrack – univerzál s drahým žoldom
Nasledujúci článokNajazdil iba necelých 5000 km, no hodnota jeho auta klesla o státisíce