startstop

Range Rover omladil Evoque

Najmenší člen rodiny sa dočkal modernizácie. Range Rover Evoque po facelifte je ešte štýlovejší a s modernejšou výbavou. 

Hlavne u nežnejšieho pohlavia sa najmenší a najlacnejší člen rodiny Range Rover – Evoque – teší obrovskej obľube. Toto kompaktné, veľmi štýlové SUV tu je s nami už od roku 2011, kedy sa na návrhu podieľala aj Victoria Beckham. Posledný rok produkcie prvej generácie ste mohli dokonca zvoliť verziu so sklápateľnou, plátennou strechou. Druhá generácia prišla na trh v roku 2018, a tak ako pri Discovery Sport, aj tu bol čas na zmenu.

Decentne ako obvykle

Pri modeloch tejto značky sme zvyknutí na nie až tak výrazné modernizácie. Ani Range Rover Evoque nie je výnimkou. Pre modelový rok 2024 tak máme novú mriežku chladiča, ktorá dostala pozmenenú štruktúru. Mierne pozmenená grafika predných svetiel dotvára modernejší vzhľad. Dokonca v každej z troch možných výbav disponujú až trojnásobkom LED diód. Nové sú aj lakovania karosérie. Aktuálnu ponuku dopĺňajú laky Arroios Grey, Tribeca Blue a Corrinthian Bronze. Navyše tieto farby stále môžete kombinovať s kontrastnými lakovaniami strechy, a tak sa fantázii medze nekladú. Po facelifte máte na výber z 8 dizajnov diskov kolies, pričom maximálne máte k dispozícii 21-palcové obutie.

Po vzore väčších súrodencov

Pri modernizácii sa dizajnéri zamerali aj na interiér Evoque. Teraz sa oveľa viac podobá na svojich dospelejších súrodencov. Nový je vyššie umiestnený, zakrivený displej infotainmentu, ktorý má rozmer 11,4 palca. Ten spolupracuje s najnovším systémom Pivi Pro, ktorý ponúka integrovaného hlasového asistenta Amazon Alexa. Všetky hlavné ovládacie funkcie sú integrované v tomto systéme. Mysleli aj na vaše zdravie. Prostredie na palube zaisťuje filtrácia Nanoe X, ktorá zbavuje vzduch nechcených patogénov, zápachov a alergénov. Pokiaľ neobľubujete kožu, môžete mať sedadlá potiahnuté zmesou vlny Kvadrat v kombinácii s perforovanými prvkami Ultrafabrics.

Pod kapotou bez zmien

Paleta motorov zostala verná osvedčeným pohonným jednotkám. V ponuke tak naďalej máme naftové, ale aj benzínové štvorvalce s mild-hybridnou podporou. Na vrchole reťazca zostáva plug-in hybrid s označením P300e, ktorý sa spolieha na 1,5-litrový trojvalec a elektromotor umiestnený na zadnej náprave. Systémový výkon je slušných 227 kW a krútiaci moment 540 Nm. Podľa WLTP je čisto elektrický dojazd na hranici 62 km, pričom samotnú batériu dokážete jednosmerne nabiť už za 30 minút.

 

Exit mobile version