Nové Scudo
Pokiaľ ide o estetiku, Scudo prichádza s novým štýlom prednej časti a prepracovanými full-LED svetlometmi a novou farbou karosérie sivá Titanium. Interiéry ponúkajú kompletne nový prístrojový panel, schránku na odkladanie predmetov a držiak nápojov, prepracovanú hlavicu radiacej páky a volant. Pozícia vodiča sa výrazne zlepšila v zmysle pohodlia a praktickosti. Dômyselný dizajn držiakov nápojov na koncoch palubnej dosky umožňuje zákazníkom umiestniť svoj smartfón do vzpriamenej polohy.
Kompaktný zvonku, priestranný vo vnútri
Pri výške 190 cm je objem nákladového priestoru nadštandardný, k čomu sa pridáva aj vynikajúca nosnosť: až 6,6 m3 ložnej kapacity a 1,4 tony užitočného zaťaženia. S prvkom Magic Cargo sa dá rozšíriť ložná plocha na 3,67 m v štandardnej verzii a maximálne na 4,02 m vo verzii Maxi. Predné sedadlo je možné upraviť a využiť ako stolík pre počítač a tablet alebo ako podperu pre obed v maximálnom pohodlí. Nové Scudo navyše prichádza s niekoľkými funkčnými priehradkami, akými sú väčší horný centrálny úložný priestor, väčšie držiaky nápojov na ľavej i pravej strane a väčší úložný priestor na stredovom paneli s priestorom pre 2 smartfóny, z ktorých jeden má indukčnú nabíjačku.
Elektrický motor má výkon 100 kW (136 k) a krútiaci moment 260 Nm, čo umožní vozidlu dosiahnuť maximálnu rýchlosť 130 km/h. Pre optimalizáciu dojazdu je Scudo vybavené systémom rekuperačného brzdenia, ktorý je možné aktivovať podľa štyroch rôznych vzorcov regenerácie pomocou pádiel pod volantom. Vybrať sa dá spomedzi dvoch veľkostí batérie – 50 alebo 75 kWh. 50 kWh batéria poskytuje dojazd 224 km, tá väčšia 350 km.
Nové Scudo ponúka aj škálu vznetových motorov s tromi výkonovými stupňami a dvoma typmi prevodoviek: manuálnou alebo 8-stupňovou automatickou. Elektrická verzia ťaží z užitočného zaťaženia 1,25 tony, zatiaľ čo dieselová verzia sa môže pochváliť užitočnou hmotnosťou 1,4 tony.