Cieľom značky Peugeot je stať sa vedúcou značkou na trhu s elektrickými vozidlami do roku 2025. Peugeot e-Rifter je súčasťou najširšieho elektrického radu zo všetkých európskych výrobcov, s 9 elektrickými osobnými automobilmi a 3 elektrickými ľahkými úžitkovými vozidlami.
Peugeot e-Rifter má novú, dynamickejšiu prednú časť s novou maskou chladiča spojenou s novým znakom Peugeot v strede. Je obklopený ikonickým svetelným podpisom značky s tromi pazúrmi. Asertívny štýl modelu e-Rifter ďalej umocňujú nové farby Sirkka Green a Kiama Blue. Pomáhajú zvýrazniť veľkorysý tvar vozidla, ktorý je obzvlášť vhodný na vonkajšie použitie, so širokými podbehmi kolies, impozantnými bočnými ochrannými krytmi, strešnými nosičmi a vysokou svetlou výškou.
Prepracovaný interiér
Peugeot e-Rifter má úplne novú palubnú dosku, ktorá poskytuje vynikajúcu ergonómiu a kvalitnú povrchovú úpravu. Vychádza z koncepcie Peugeot i-Cockpit a má úplne novú 10-palcovú dotykovú obrazovku s vysokým rozlíšením. Sedadlá sú potiahnuté novou svetlosivou tkaninou, svetlou a teplou, v súlade s novými materiálmi kabíny. Veľkorysá presklená plocha s panoramatickou strechou a početnými úložnými priestormi robí kabínu ešte jasnejšou.
Toľko priestoru
Batérie vozidla e-Rifter sú umiestnené pod podlahou a nemajú žiadny vplyv na vnútorný objem vozidla. Batožinový priestor ponúka ložný priestor v rozmedzí od 775 litrov pod odkladacou policou pre 5-miestnu verziu Standard až po 4 000 litrov pod strechou so sklopenými sedadlami na predĺženej verzii. K dispozícii je dostatok úložného priestoru, až 186 litrov v závislosti od verzie. Preprava dlhých predmetov je jednoduchšia vďaka sedadlu spolujazdca, ktoré sa dá sklopiť do podlahy.
Lepšie hodnoty
Práca na celkovej efektivite vozidla umožnila udržať rovnakú úroveň výkonu – maximálna rýchlosť 135 km/h, zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 11,2 sekundy – a zároveň zlepšiť dojazd, ktorý teraz predstavuje až 320 km. To si ale overíme až v teste. Nový e-Rifter je teraz vybavený tepelným čerpadlom. Zlepšuje pohodlie cestujúcich a zároveň pomáha optimalizovať efektivitu, a tým aj dojazd. S palubnou nabíjačkou s výkonom 7,4 kW a – voliteľne – trojfázovou nabíjačkou s výkonom 11 kW dokáže e-Rifter efektívne nabíjať svoju užitočnú 50 kWh batériu bez ohľadu na dostupnú infraštruktúru. DC nabíjanie je k dispozícii až do výkonu 100 kW.
Ďalšie vylepšenia
Pribudol aj nový kompaktný vyhrievaný volant potiahnutý kožou s integrovanými ovládacími tlačidlami. Kompaktný volant Peugeot sa stal kľúčovou súčasťou radosti z jazdy. Vylepšený bol aj parkovací asistent, konkrétne 12 senzormi rozmiestnenými medzi prednou a zadnou časťou, ako aj systémom VisioPark 180°, ktorý je teraz vybavený cúvacou kamerou s vysokým rozlíšením. Samozrejme sa dbalo aj na bezpečnosť. E-Rifter má 18 asistenčných jazdných systémov, ktoré boli optimalizované pre tento nový model s adaptívnym tempomatom. Nový e-Rifter je k dispozícii v 2 verziách s 5 a 7 sedadlami v každej z dvoch dĺžok: štandardná (4,40 m) a dlhá (4,70 m).