Bugatti zverejnilo prvé fotografie kabíny pripravovaného hyper športového automobilu Bolide.
Bugatti Bolide nemá žiadne diely zdieľané s modelmi Chiron. Naopak, jeho interiér bol vytvorený iba pre tento projekt, vrátane optimalizovaných pretekárskych sedadiel, high-tech volantu a ďalších špeciálnych úprav, na ktoré sa teraz bližšie pozrieme.
Ústredným bodom kokpitu je volant, ktorý má podobne ako predné i zadné svetlomety štruktúru písmena X. Volant sa dá ľahko odopnúť, vybrať z kokpitu a použiť napríklad ako dekorácia priestoru, ktorý majiteľ Bolide uzná za vhodné. Dizajnérsky tím Bugatti využil high-tech 3D tvarovanie s polygonálnym modelovaním, čo je pokročilá technika využívaná vývojármi z herného priemyslu a priemyslu vizuálnych efektov. Takáto technika umožnila špecialistom Bugatti presne modelovať volant so všetkými jeho pokročilými komponentmi a subsystémami. Pomocou tohto procesu bol tím schopný simulovať každý prvok a rôzne povrchy volantu, vrátane množstva zložitých štruktúr a interakcií len pomocou polygónových sietí.
Dizajn volantu bol ovplyvnený spätnou väzbou od testovacích jazdcov Bugatti, ktorí špecifikovali potrebu tesného, kompaktného a ergonomického balíka s ôsmimi kľúčovými tlačidlami umiestnenými optimálne pre ľahkú funkčnosť pri jazde na trati vo vysokých rýchlostiach a vysporiadaním sa so silným preťažením, ktoré Bolide vytvára.
Sedadlá privarené k monokoku
Bolide musí prenášať údaje vodičovi v reálnom čase vysoko presným a ľahko interpretovateľným spôsobom. Vodič má preto možnosť zvoliť jedno z dvoch rozhraní displeja. Prvý režim obsahuje komplexné údaje, ktoré pôvodne požadovali testovací jazdci Bugatti. Ide v podstate o základné hodnoty motoristického športu, ktoré musí pilot sledovať pri vysokovýkonnej jazde na trati. Druhý režim sprístupňuje vodičovi prehľad kľúčových informácií. Čo všetko presne dokáže volant preniesť smerom k vodičovi, však zatiaľ Bugatti nezverejnilo.
Pre ľahšie nastupovanie do auta sa vonkajšie podložky operadla, sedadla a opierky hlavy otvárajú spolu s dverami. Viacvrstvové sedadlá sú privarené priamo na monokok. Je to tak prvýkrát v histórii Bugatti, čo sa sedadlá nebudú dať nastavovať. Naopak, nastaviteľné sú pedále a volant. K dispozícii sú štyri možnosti veľkosti sedadiel vrátane jedného balíka, ktorý zahŕňa špecifické a jedinečné tvary tela zákazníka. Sedadlá môžu byť čalúnené celým radom materiálov vrátane kože, semišu, kože Nappa, Alcantary a detailov, ktoré siahajú od dynamického prešívania až po jemné laserové perforácie.