Môže Suzuki Jimny vyzerať podobne ako Lancia Delta Integrale? Ak by ste si chceli pozrieť model Jimny ako „hothatch“, nech sa páči. Späť do minulosti, presnejšie do 80. rokov minulého storočia. Presne tam sa dostanete pri pohľade na toto upravené Suzuki.
Suzuki Jimny sa častokrát stáva obľúbeným modelom pre rozličných úpravcov a tuningových nadšencov po celom svete. Síce subjektívne, ale Suzuki Jimny má podľa názoru viacerých vcelku zaujímavý dizajn. Jeho štvrtá generácia v poradí sa pýši hranatým vzhľadom a pripomína niečo ako Mercedes triedy G vypraný na 90 stupňoch. Dokonca sa viacerí úpravcovia snažili dostať ho do prevleku Fordu Bronco či Jeepu Cherokee.
Skoro ako Renault 5
Tentokrát si však Jimny vyskúša prevtelenie do niečoho iného ako SUV a off-road prevleku. Japonská spoločnosť DAMD sa rozhodla postaviť Jimny do role hothatchu z minulosti, presnejšie z 80. rokov. Prvý z balíčkov vďaka svetlometom, nárazníku a mriežke chladiča výrazne pripomína ikonický Renault 5 Turbo.
Zadná časť dostala aj menší spojler a biele disky kolies značky OZ, ktoré majú evokovať práve pretekársky špeciál Renault 5 Turbo. Aby ste si tieto modely nesplietli, na dvere pribudol nápis „non Turbo“. Preto od tohto modelu nečakajte zážitky porovnateľné s legendou od Renaultu. Druhý z balíčkov odkazuje na ešte väčšiu legendu.
Pod kapotou nič nové
Rally legenda Lancia Delta Integrale sa stala námetom pre balíček úprav od DAMD. Suzuki tak dostane do vienka ikonické štyri okrúhle svetlomety so žltými hmlovými svetlami a nesmie chýbať ani mriežka chladiča v štýle Delta Integrale. Rovnako tak pribudli aj biele disky OZ a väčší zadný spojler. Pod kapotu sa ale rally náčinie nedostalo.
Zmenami prešiel iba dizajn tohto automobilu. Pod kapotou sa žiadne zmeny nekonajú. Takže pod kapotou nájdete atmosférický štvorvalcový motor s objemom 1,5 litra a výkonom 75 kW. Japonskí záujemcovia o toto vozidlo si dokonca musia vystačiť ešte s menším trojvalcovým motorom s objemom 0,7 litra a výkonom iba 47 kW.