Domov TESTY TEST Opel Insignia GSi 4X4, neprávom zabudnutý unikát!

TEST Opel Insignia GSi 4X4, neprávom zabudnutý unikát!

Interiér a trón v podobe sedadiel

Je treba uznať že interiér stihol za tých pár rokov zostarnúť a zišiel by sa mu trochu razantnejší facelift. Palubná doska je síce vypracovaná z mäkčených plastov a pôsobí až príliš masívnym dojmom. Napriek tomu má všetko svoje miesto a kto si nepotrpí na hi-tech modernu si ho rozhodne zamiluje.

Menšia výtka poputuje práve spracovaniu oboch displejov, tak infotainmentu ako aj čiastočne digitálneho prístrojového štítu. Grafika pripomína skôr nástup týchto technológií do automotivu.

Opel vždy prinášal technológie a komfortné prvky výbavy známe skôr z prémiovej triedy, do dostupnej strednej triedy. Insignia ich má hneď niekoľko. HUD premietaný priamo na čelné sklo, vyhrievanie všetkých sedadiel vrátane volantu a čelného skla, či ventilácia pre predných pasažierov.

Ergonomické sedadlá s certifikáciou AGR, nastaviteľné v širokom spektre vrátane dofukovateľných bočníc alebo masážnej funkcie. Už len ich samotný dizajn hovorí o tom ako perfektne budú držať telo v zákrutách pri dynamickej jazde. Tieto sedadlá sú jednoducho tým najlepším čo môžete v danej triede získať. A vedzte že práve sedadlá sú jednou z najdôležitejších vecí na ktoré mnoho z nás zabúda.

Opel Insignia

Rovnako tak zabúdame na pojem vidieť a byť videný, Opel má pritom jedny z najlepších svetlometov na trhu vôbec. Adaptívne full-LED Matrix svetlá, ktoré Opel hrdo nazýva InteliLux LED, obsahujú dovedna 168 samostatných diód. Vďaka tomu dokáže Insignia vyrezávať okolité autá s chirurgickou presnosťou. Kým konkurencia s menším počtom diód dokáže vyrezať jedno miesto, Insignia zvládne aj tri.

POKRAČOVANIE NA ĎALŠEJ STRANE

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 6

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

1
2
3
4
5
Predchádzajúci článokHarley-Davidson prichádza s novou značkou LiveWire. Čo môžeme očakávať?
Nasledujúci článokTakto vyzerá historický monopost F1 z pohľadu tretej osoby