Vydarená kombinácia
Pod kapotou nášho auta pracoval benzínový štvorvalec s objemom 1,33 litra TCe 160. Jeho výkon 160 koní a 260 Nm plne postačuje aj na svižnú jazdu, predbiehanie a rýchly odpich z križovatky. Jeho chod je mimoriadne tichý a vyznačuje sa kultivovanosťou. Najmä spojenie so 7 stupňovou automatickou prevodovkou hodnotíme veľmi kladne. Jej nastavenie si môžete meniť prostredníctvom režimov Multi-Sense. Najlepšie sa však cíti v komfortnom nastavení, kedy radí rýchlosti presne a intuitívne. Na výber máte režimy eco, sport a môžete si zvoliť aj vlastné nastavenie.
V režime Sport drží prevodovka motor vo vyšších otáčkach, čo sa hodí najmä do mesta, prípadne okresné cesty. Milým doplnkom v tomto režime je softvérová úprava zvuku motora. Motor má omnoho krajší a príjemnejší zvuk, aj keď je to len práca softvéru. Čo však nepoteší, je vyššia spotreba, ktorá bola na začiatku testu na úrovni 8,2 litra na 100km. Pri diaľničných presunoch, ktoré sme kombinovali s okresnými cestami sa nám ju podarilo znížiť na 7,7 litra. Dostať sa na udávanú spotrebu 5,9 litra by sme potrebovali viac času a kilometrov.
Podvozok Méganu je nastavený skôr tuhšie a najlepšie sa cíti na okresných cestách mimo mesta. Tam si šoférovanie a celkovo jazdu v ňom užijete najviac. Dobre tlmí aj väčšie nerovnosti, no prejazd najmä koľají, prípadne priečnych nerovností mu nerobia dobre. Dá to pocítiť zväčša na zadnej náprave, ktorá si rada odskočí. Nie je to však nič tragické a podvozok je viac menej príjemne komfortný a tuhý. Ten je navyše príkladne odhlučnený a podrží vás aj v tiahlych zákrutách. Nám toto nastavenie plne vyhovovalo a menšie nedostatky sme mu radi odpustili. Aj po dlhšej jazde sme vystúpili z auta oddýchnutí. V rámci triedy, do ktorej spadá ide o jeden z najlepších podvozkov a zvládol by pokojne silnejší agregát.