Zadná časť vozidla taktiež prináša na sklopných dverách nakladacieho priestoru veľký nápis Ranger. Nad ťažným zariadením sa nachádza taktiež nástupná plocha. Tá bude užitočná v prípade, že by ste sa rozhodli vstúpiť na obrovskú korbu Rangera. Nami testovaný model bol vybavený ochranným rámom za kabínou. Zadné svetla sú umiestnené vertikálne a sú vsadené viac do zadného blatníka. Testované vozidlo bolo vybavené pneumatikami s poriadnou porciou gumy. Práve preto dokáže spolu s ostatnými systémami Ranger skvele zvládať rôzne typy terénu.
Ranger je kráľom v priestrannosti
Ranger jednoducho disponuje skvelým vnútorným priestorom. Posádka sa nemá dôvod sťažovať na nedostatok miesta vo vnútri. A to môžeme povedať o ktoromkoľvek sedadle. V prípade vodiča síce v tejto výbave nebudete obklopený prémiovými materiálmi, ale to od takéhoto auta ani nemôžete čakať. Volant je veľmi dobre uchopiteľný a má ideálnu hrúbku. Celkovo interiér z pohľadu vodiča pôsobí veľmi ergonomicky. Jeho priestorové rozloženie je ideálne a budete v ňom mať pocit, že viete presne kde sa čo nachádza. Inak je prístrojová doska členená vertikálne s veľkými výduchmi príplatkovej automaticky ovládanej klimatizácie.
Keďže Ranger nemá športové ambície, sedačky nedisponujú nejakým extrémnym vykrojením. Čo však pri nasadnutí do vozidla oceníte je ich komfort, vysoký posed a dobrá dĺžka sedáku. Tá by mala postačovať aj ľuďom vyššieho vzrastu. Sedadlo vodiča je možné nastaviť v 8 smeroch, sedadlo spolujazdca v 4 smeroch. Predné sedadlá si v rámci príplatkovej výbavy môžete objednať aj s vyhrievaním.
Do príplatkovej výbavy patrí aj systéme SYNC 3 s hlasovým ovládaním. S tým je spojený 8 palcový multimediálny displej s funkciou Android Auto aj Apple CarPlay. Klasici ocenia v tomto prípade aj CD prehrávač. Ak plánujete využívať prepravný priestor vozidla plnohodnotne, určite stojí za zváženie celé zakrytovanie nákladného priestoru.
